MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, March 21, 2013

Tak sabar


Esok jemahat....esoknya lagi Sabtu.

Weeehoooo!!!

Hari yang dinanti hampir tiba. Gituuuuu....fefeling di Aidilfitri pulak. Haha.

Tak sabarnya nak balik KL. Tiap hari asik dok dengar suara Aidi je kat telefon, adehlah..mana boleh tahan. Apa rupalah Aidi sekarang. Makin bulat ke apa. Kuat makan dia kat sana. Keje makaaaaannnn je. Susu pun sama naik. Bayangkan, Setakat 2 minggu dia kat semenanjung ni dia mampu perabihkan susu sebanyak 3 KG!!!

Ya hampunnn kau nak. Minum susu ke apa ni sampai 3 kilo susu dah habis dalam masa 2 minggu.

Tengoklah nanti camne rupanya Aidi. Perut dia tu yang penting aku nak tengok. Dah rupa bola ke apa ke nanti. Haha.

Ni memalam jemahat ni aku bizi pulak mengemas rumah.

Basuh kain.

Cuci kipas

Mop Lantai

Kemas dapur.

Tukar cadar. Eh?? Haha.

Yelah...nak tinggalkan rumah, nak tinggalkan suami seminggu ni kenalah siap-siap apa yang patut. Kang kesian pulak kalau laki aku nak pergi kerja spender bersih pun takde.

Haha.

Okbai.

5 comments:

  1. yong, selamat balik kg. bulan depan turn kami pula balik. owh, aidi.. nantikan kepulangan mama mu neh.. terbalik pula, slalo kalo aidilfitri mak tggu anak balik. hehe..

    ReplyDelete
  2. seronoknye nak jumpe anak kan yong..take care ekk..

    ReplyDelete
  3. wahh yong semangat taw..mak mertua lin pulak sabtu pg flight ke labuan..jenguk anak cucu pulak..hehhe

    ReplyDelete
  4. yeay.. suke3! saited jumpe anak lebih dr segalanye kan? kim salam aidi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...