MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 11, 2013

Ada la jugak sikit


Besday husband kan semalam?

Konon-konon takde apa-apa sambutan...sekali ujung-ujung ada le pulek.




Takdelah meriah pun. Janji ada kek kira ada sambutan la tu. Jadilaaahhh.

Aku pun semalam bizi dengan aktiviti kokurikulum. Semalam kan Rabu, petang ada kokum. Husband pun kerja 24 jam, jadi celah mana aku nak bersiap macam-macam.

Cuma bila habis kokum dalam kul 4, aku call incik suami kejap. Dia kata dia nak balik rumah kejap untuk mandi, makan apa semua. Pukul 7 kena masuk kerja balik.

See see?? Bizi tak abang i?? Biziiiii....

Ada kurang dari 3 jam je untuk celebrate besday sama-sama. Aku pun apa lagi, laju-laju start enjin pergi kedai kek yang paling dekat dengan sekolah. Beli pun kek paling murah yang ada kat situ. Hahahaha. RM30 je rege kek tu, padanlah tak sedap. Hahaha.


Pastu tak tau nak beli makan apa, aku zasss pergi Mc D je. Dah McD je yang paling dekat dengan sekolah. Nak suruh aku pergi bandar cari makanan lain memang tak lah, aku letih ni hoi. Nak suruh masak? Lagilah tak. McD pun McD lah.

Balik rumah tengok incik suami dengan Aidi dah ada kat rumah. Elok je dua beranak tu bersandar tengok TV. Aidi paling comel, lagak macam orang dewasa tengah tengok berita tu. Siap kerut-kerut dahi, muka serius je. Sekali tengok kartun daaaaa..


Siap mandi apa semua..marilah kita menyambut besday baby tua ku ini. Huhuhuhu.



Paling seronok adalah Aidi.

Belum sempat apa-apa dia dah calit kek sana sini.


So sekian sahajalah sambutan hari jadi si buah hati. Hadiah takde lagi. Maksudnya..belum beli lagi. Bukan takde terus. Insyaallah ada. Tunggulah sikit masa lagi ye bang. I tau u nak Sony Xperia Z kan? Kan? Kan? Hohoiiii fengsan mak hencik!!


Penutup entri...

Tataplah wajah Aidi ni.



Suka nau dia buat memek muka gini.

Ingat comel ke??

Haha.


Eh jap, siapa ada keek?? Follow la iols. Nama biasalah...."yongnana1881". 


Jangan lupa tinggalkan username uols jugak..saling memfolo gituuu.


Daaa!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...