MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, December 15, 2012

hai laling lalingku.

ehem ehem.
hai..lama nau rasanya tak hapdet. maklumlah bizi..aku sekarang ada kat penang, berjimba jimba dengan famili terchenta. heeeeeeeee.

eh kalau rasa mcm pelik je hapdet aku kali ni korang buat buat tak nampak je lah ek. aku hapdet guna henset je ni. kalau henset canggih takpelah jugak, ni henset zaman tok kadok ni. haha.

besday aidi episod dua alhamdulillah dah selesai. nanti  balik labuan aku hapdet la ye. hazab sgt rasanya menaip entri guna henset ni. dah mana huruf besar kecik pun aku tak reti dah.

esok, nak buat besday aidi episod three. episod finale katanyaaa...haha.

kita tgk je la nnt apa nak jadi.

janji, balik labuan nnt aku buat laporan lengkap besday aidi.

over kan nak berlapor bagai.

okla laling..sampai sini dulu.

jumpa lg.

daaa.


2 comments:

  1. wah! bestnyer birthdy byk episod..hehe

    ReplyDelete
  2. aku kalau kene hapdet blog pakai hp..memang banyak dosa aku..hahaha...menyumpah jer...kalau pakai tab pon aku tak hengen..sumpah susah giler tuk aku...ggrrr...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...