MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, December 23, 2012

kat aloq staq plak dah.

assalamualaikum.

hai. bu

aku hapdet guna henset lg.jadi paham paham la ye? berterabur sikit la font apa semua. huhu.

aku dengan aidi skrg kat umah tok wan kat alor setar. ada wedding kazen belah abah semalam. tapi al malangnya kami pergi keduri dalam kereta je.

bukan main dah siap pakai baju tema famili dari kolumpo, bertolak pagi kul lapan dgn harapan sempat lah tgk pengantin bersanding...sekali tu dia..kul lapan malam baru smp alor setar. pengantin pun dh nak masuk tido dah. ekekekeke.

nak buat camne, jalan jem truk. hazabedah sgt rasanya duduk dlm kete lama lama. mujur  aidi makan pesan supaya behave sepanjang jalan.

oh ye, aidi demam pulak sampai sampai umah tok nek dia. dah bawak ke klinik. agak tinggi suhu dia. doktor siap bg ubat bontot.

so far suhu dia dah surut sikit. tapi kejap tadi dia menangis mengigau jugak. eh lupa nak habaq, aku taip entri ni kul lima pagi ni. semua penghuni sedap melena, aku je takleh lena dah. lepas aidi ngigau tadi,  dia muntah susu pulak. aduhhhh..habis toto tokwan.huhu.

bila anak sakit pastu suami pulak takde kat sisi ni  mulalah aku rasa mcm ibu tunggal sgt. susah.

tentiba rasa mcm  x sabarnya nak balik labuan.

rindunya kat cik abang i tu.

kih kih kih.

okla..nak sambung pikiaq..esok nak p ronda mana. nak p padang besaq ka..danok ka..atau p jln pekan aloq staq ja.

daa.

1 comment:

  1. ha dtg AS ke??? singgah jitra la, sebab jitra ada saya hehehe...

    Kalau nak shopping mainan, tilam, jersey bola, kasut bola, makanan snack yg murah murah mmg padang besar la... (nak pi pdg besar kena lalu jitra taw ;P)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...