MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

CANCEL

Ceh.

Stress aku.

Entri sebelum ni kemain lagi aku tulis pasal mikro teaching aku yang dijadualkan malam ni. Alih-alih semalam lecturer kata kelas malam ni CANCEL. Bukan takat cancel malam ni je, ni siap cancel sampai minggu depan sekali. Kena tunggu 28 hb baru aku dapat selesaikan mikro teaching aku. Ceh!

At one sight memang la best campur bahagia sebab 3 kelas dibatalkan. Boleh la aku berjimba-jimba. Tapi bila kelas cancel ni jugak membawa maksud aku terpaksa seret sekali perasaan neves dan parkinson aku sampailah 28hb nanti. Berapa punya lama daa..

Relax relax Yongnana...cuba pikir positif. *tarik nafas selama 8 saat...lepass!fuh!*

Hmmm...aku masih punya 14 hari lagi untuk praktis dan terus praktis untuk mikro teaching ni. Kalau tiap hari aku praktis, mahu pandai cik din din, cik tal tal, cik lam lam,cik min min dan segala bagai penghuni setia bilik tidur aku. Huhuhu..

Takpelah, berlatih dan terus berlatih untuk menjadi guru bitara.

Apapun a big hug untuk semua yang mendoakan aku dalam entri yang lepas. Yang doa dalam hati pun trima kasih jugek. Sayang kamu-kamu ;D

Err...ada lagi benda nak citer..next entry okey!

Daa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...