MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 25, 2009

MAHU KONGSI DENGAN KAMU

Ho ho ho!!

Erk saya bukan santa klos, saya tetap cik Yongnana tuan rumah blog ini.hehehe..

Di saat dan ketika ini, hatiku sangat la gumbira even semalam ada cerita buruk menimpa diri dan sahabat-sahabat di pekan Tanjung Malim ni. Tapi cerita buruk tu biarlah aku story lain kali ek? Malam ni aku mahu berkongsi kegembiraan dengan kamu-kamu semua yang aku sayang. =)

Hari ni result exam sem lepas aku dah kuar!!!

Nak tengok result aku??


Tadaa!!!



Nampak tak? Tak nampak ek? Jap jap..zoom skit.


Sila tgk column PNGK...hehehe..boleh tahan pintar rupanya aku.


Owh lupa..


Mungkin ada yang anggap aku over reaction. Yela result banyak tu pun nak kepoh. Orang lain belambak-lambak dapat 4 flat pun tak kecoh sampai nak announce dalam blog.

Kalau ada yang berperasaan gitu, mintak maaf la ye.

Aku tetap mahu bergumbira dan berkongsi kegembiraan dengan sesiapa yang sudi. Heheheh. Aku sangat sangat bersyukur. Kalau dipikir pikirkan balik, aku tak blaja sangat pun time nak exam tu. Siap boleh berjimba jimba minggu exam tu. Haih. Kalau aku memang study maut time nak exam aritu tak mustahil aku dapat 4 flat! *perasan tahap gaban!*

Tapi yang pastinya aku dah cuba sehabis baik untuk exam aku hari tu. Dan result yang aku dapat sangat membuatkan aku bersyukur. Terasa mahu belajar rajin-rajin sem ni. Moga aku dapat posting ke Labuan next year. Berbakti...sebagai guru bitara.

Hoooyeahh!!

6 comments:

  1. tahniah!! bestkan bile dapat result tinggi2 ni. huhu. semoga sem depan akan lebih tinggi lagi pngk nye.. hihi

    tapi, kenapa Labuan?

    ReplyDelete
  2. Thanks Cik Belle..ermm nape Labuan ek? Sebab Incik Tunang keje kat Labuan..huhu

    ReplyDelete
  3. Congratz!! sharing is caring kan? :D

    ReplyDelete
  4. congrats dear, tu namanya study smart kan, even tak study hard.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...