MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 5, 2010

ENTRI MOHON CUTI

Terasa macam lama je aku abaikan belog peliharaan ni. Bukan apa, aku sedikit sibuk sekarang ni. Exam just around the corner *Isnin ni okey*. Aku sepatah perkataan pun tak study lagi. Maka aku dengan ini mahu memohon cuti dari memjadi pembelog buat beberapa ketika. Huhu..

Owh satu lagi, mohon kamu-kamu doakan kejayaan aku dalam exam kali ni. Doakan aku berjaya jadi guru bitara. Chaiyokk!!

Jumpa lagi di lain sekembalinya aku dari medan peperiksaan. Aiceh.

Wish me luck ya!

3 comments:

  1. Gudlak yong...semoga berjaya dn sukses selalu.. :)

    ReplyDelete
  2. cikgu bitara? bagus2.. dulu pun thirah sekolah kt mrsm bitara jugak. cikgu2 suma berkaliber n cemerlang. Good luck ek? :)

    ReplyDelete
  3. Jaja, Thirah..thanks ye sbb doakan saya. Cepatlah abis exam..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...