MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, August 9, 2012

Baju Raya Kami.=)


Semalam mak kata dia dah pos baju raya aku dua pasang. Hip hip Hoorayy!!

Dan petang tadi baju pun sampai ke muka pintu. Sukanya...

Walaupun baju raya aku semua ada lima pasang, cukuplah 2 pasang je pos ke Labuan. Yang 3 pasang lagi nanti aku balik KL aku amiklah. Buat rugi duit postage je nak pos banyak-banyak.

Tahun ni tema baju raya pertama adalah warna coklat. Nyum nyum yummy!=)





Baju aku tu mak beli kain kat Bandung. Lace tu pun beli kat sana. Hamboiiii...dah upgrade sekarang kan sampai baju raya pun nak made in Bandung. Huhu. Tapi tailor adalah made in Malaysia. Orang lain heboh semua nak baju border-border lace ni, aku pun nak jugak cenggitu. Eh bukan aku sorang je baju gini, semua satu famili baju design sama, warna je lain. Sedondon gitu.

Baju Aidi paling comel. Beli kat manjakuhappy. Beli saiz 6-12. Murah je, RM65 kalau tak silap. Beli pun dah kemain lama. Dua bulan lepas lagi aku dah beli. Semangat harus ada. Hehe.

Baju incik suami paling murah antara tiga-tiga baju kami ni. Sepasang baju melayu tu harga RM49.90 sahaja. Murah kan? Sampin pulak RM30 kot kalau tak silap. Jadi memang berbaloi di situ. Kain pun sedap. Dan paling nasib baik adalah warna baju melayu incik suami sedondon dengan baju aku. Lega. Risau sangat kalau-kalau warna baju kami lari jauh sangat. Ceh, bukannya tak boleh raya kalau baju tak sedondon pun ye tak? Tah pape lah aku ni. Haha.

Jadi lega sudah bila 3 pasang baju raya sudah bersama-sama di dalam almari.

Tinggal nak cari tudung jek.

Aku ada beli tudung, tapi tak masuk pulak warnanya.

Takpelah..nanti aku pergilah cari tudung tu. Nak beli online macam tak sempat dah jek.




Mood raya dah on kembali!

Baju raya korang mana? Cer tunjuk cer tunjuk.

=)





4 comments:

  1. X complete lg...bj husband bli last min nnt.... Ermhh sambutan pula biasa2..xde la semua baru hihihihihi

    ReplyDelete
  2. Wahh baju aidi mg cute..aida pn beli thru online je utk airis,pink polkadot lg..mama nye pn same sedondon,mslh kt ayah yg xnk pkai pink tp akhirnya mengalah jugak demi anak..thn ni baju kitorg berdua ala kadar aje,tp utk airis dh ade 3 pasang baju kurung n 6psg dress...ntah bile nk pakainye xtau la tu...hihi

    ReplyDelete
  3. aku dah tunjuk dah..heheh..baju aku tahun ni biase2 jer..sehelai jer lak tu...sob sob... nak kate tak de mud..tak pulak...tah ape kene tah aku tahun ni...beli baju sepasang jer..murah pulak tu...huhu

    ReplyDelete
  4. I plak baju anak didahulukan...baju mak pak di keduakan hahahah..tgu turnnn....dah siap dah tapi malas nak amik hahahah!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...