MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, September 29, 2011

Bukan Senang Nak Jaga Isteri Mengandung. Huhu


Kadang kan..aku sendiri tak paham dengan diri aku ni. Lagi lama mengandung lagi banyak peel pelik yang boleh mencabar jiwa dan raga sang suami. Haha.

Hari ni..

Dari kat sekolah lagi kepala aku dah terbayang-bayang ayam goreng KFC Anak buah incik suami umur 3 tahun panggil ayam goreng kok kek ci. Huhu..comel. Memang dari awal pagi lagi kepingin benau nak telan isi ayam goreng KFC yang yummy tu. Macam tak pernah makan, padahal boleh kata tiap bulan bertunggu tangga kat restoran atuk KFC tu.

Jadi sebabkan dah tekak ni teringin sangat, maka dah set dalam kepala..lepas sekolah ni terus nak ajak incik suami ke bandar. Pergi makan KFC pastu baru pergi setel segala mala hutang piutang yang melilit keliling pinggang ni. Gituuuu..

Kononnya nekad, abis sekolah jam 2 petang nak terus zass je ke bandar. Sekaliiiiii.............

Incik suami ada gotong royong la bagai kat tempat keje dia. Menunggulah aku kat sekolah sorang-sorang sampai jam 3.30 petang.

Berapi satu badan. Hangin!

Sudahlah pick up aku lambat....bila aku habaq mai nak makan KFC, menjuih je bibir pakcik tu. Nak balik makan kat rumah katanya. Boleh??

Memang bertukar jadi hulk hijau la aku. Tentiba aku teringat kat watak Blanka dalam game Street Fighter dendolu.



Nak makan KFC!!!!!


Ha, lebih kurang Blanka la aku petang tadi. Berapi..berapi..

Balik rumah aku merajuk. Sungguh-sungguh merajuk ni. Mandi-mandi terus tido. Incik suami konon teman aku tido kat sebelah pun aku bolayan jek. Siap buat benteng bantal tinggi-tinggi kat tengah-tengah tanda protes. Boleh gitu?

Haha!

Marah beb!

Ibu mengandung nak makan KFC..tak boleh katanya....coi!!

Tapi sebabkan beliau suami yang penyayang, dinner tadi di bawak jugaklah aku makan kat luar. Makan nasik goreng Agogo. Kenyang...tapi tetap tak sama dengan rasa ayam goreng KFC. Memang la kannnn. Jadi lepas dah makan kenyang pun muka aku mencuka lagi.

Nak KFC! Nak KFC! Nak KFC!!!!!!

Endingnya tahu apa??

Dan dan tu jugak incik suami seret tangan bawak masuk dalam kete, terus pecut laju-laju pergi restoran KFC.

Ha...melantak la kau puas-puas di sana.

Baru senyum muka aku bila ayam goreng KFC terhidang depan mata.

Bila pikir balik memang gila..

Jam 9.30 malam...makan nasik goreng Agogo sampai licin sepinggan.

Jam 10.30 malam..melantak X-meals set kat KFC. Tinggal tulang ayam goreng seketul.

X- Meals Pocketful * kiri sekali* memang terbaikkk.


Mana tak gemuk!

2 comments:

  1. salam!!...syokkan bl permintaan dipenuhi...huhu...FYI, sy pon insyallah M2B just like you....baru 20 minggu....skang ni tiap kali kalo nak mkn, hubby mesti tanye sy dl nak mkn pe..cehhhh...kire die ikut taste kite la...so bl da tanyer kt tu, jgn lepasan peluang!!...huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...