MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, September 20, 2011

Muka Sembab Tanda Nak Bersalin...Betul ke?


Betul ke orang kata bila muka kita mula nampak sembab, itu tanda dah nak bersalin?


Betul ke?


Aku ni dah 2 orang tegur kata muka aku nampak sembab.


Dah nak bersalin ke aku ni?



Baby baru 29 minggu kot.


Ohh takutnya!!


Ada jugak yang tegur kata bentuk perut aku pun nampak macam dah sarat sangat. Macam nak beranak dah. Ohhhhh ibuuuuu! *tentiba*


Tentiba risau la pulak.


Apa nak buat ni? Ada tips tak camne nak bagi muka tak nampak sembab lagi?


Uhuk uhuk..


Risau!



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...