MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, September 7, 2011

Jawapan Teka Teki Teka Tekuk Kejap Tadi


Yeahh! Soalan ujian dah siap. Jadi sekarang dah boleh nak reveal jawapan teka teki teka tekuk yang aku bagi kat entri sebelum ni.


Apa ek yang budak lelaki tu buat kat aku??

Mula-mula beliau tahan aku dari terus berjalan.

Lepas tu mula sengih panjang sampai nampak gusi.

Lepas tu??










Lepas tu si comel itu tanpa segan dan silunya USAP PERUT AKU!!

OH EM JI!!

Terkesima tahu?

Terus aku senyum kat budak comel tu...

Aku tanya kat dia..."ada apa dalam perut ni?"


Si comel tu jawab...." ada baby"



Kiutnya!!!


Sampai sekarang kalau ingat balik kejadian tu mesti akan tersenyum sendiri.


Sang anak dah mula kumpul peminat nampaknya.

Heh.


2 comments:

  1. hihihi... kakak ipar saya pun camtu... kalau ada budak tengok perut die, mesti main2 n usap2 perut die... tapi kakak saya yang mengandung tu takde pulak budak2 nak main perut die.. hihi..

    tapi kalau tengok perut kakak ipar saya, memang canti dan comel sangat perut die.. hihi.. ni mesti perut akak pun comel je kan..

    ReplyDelete
  2. sgt2 cute...
    bijaknya bdk tu...
    kanak-kanak mmg menyejukkan hati :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...