MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Tuesday, September 27, 2011

Mengidam Lagi Gamaknya....


Tak tahu nak taip apa.

Yang pasti dah berhari-hari tekak dok teringin nak makan benda yang satu ni.

Redah keluar masuk kedai, tak jumpa pulak. Mustahil takde jual kat Labuan.

Dah berkali-kali jugak berzikir ke telinga incik suami mintak tolong carikan...tapi masih tak sampai lagi kat tangan.

Pehlis abangggg.....kite mahu makan ini.









Aiskrim Magnum.


Sorganya kalau dapat makan tengah hari terik gini.


Slurppppp!




5 comments:

  1. ala... bole ke akak poskan dr Semenanjung nih?!! he he

    ReplyDelete
  2. makyong..u sama dgn i la..haha.tp tekak i da belasah 3batang eskem magnum tu dlm sehari! erkkkk

    ReplyDelete
  3. Hoho..kalau pos dari Labuan alamatnya tinggal batang aiskrim je la bila sampai sini nanti.huhu..

    ReplyDelete
  4. Ade perisa baru "truffle" ape ntah...herrmmmpphh...Makan sambil tutup mata....

    ReplyDelete
  5. Oh no!! Nak jugak perisa baru tu. Tapi mesti x sampai ke Labuan lagi..uhuk uhuk sedey..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...