MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, August 5, 2010

BURGER AYAM G......nama dalam surat beranak GCB.

Cuba kamu tengok gambar kat bawah ni.






Uiii aiii....

Menyelerakan.

Menggiurkan..

Menghairahkan..

Slurppppp...


*ah sudah...setop. Seperti ada elemen kelucahan di situ*


Very the yummy kan bila tengok?

Setiap hari bila tengok iklan GCB ni kat peti telibisyen membuatkan aku makan hati. Teringin nau nak merasa tapi bila pikir-pikir duit dalam purse pun ada bape kerat jek maka gigit jari je la dengan harapan jari aku ni ada iras-iras rasa beger GCB tu.* Huh tipu agak-agak la*


Memang telan air liur je la.

Tapi semalam incik suami masukkan duit sikit. Sikit je la. Lepas la kalau nak beli beger ayam G tu. Kalau nak berjimba meroyan shopping baju seluar baru memang nan ado la. Huhu..Jadi aku pilih untuk beli beger ayam G kat mekdi tu. Sekian lama dah perut aku memendam rasa. Jadi kali ni aku nekad untuk beli.


Yep.

Harus beli.


Terkocoh-kocoh aku pegi Mekdi Ampang Point.

Beli tapau jek. Takde kawan nak makan dine in. Kalau makan sorang-sorang tak best. Rasa macam banyak je mata pandang aku sambil hati mereka berkata.


"kesian wanita itu..makan berseorangan. Takde kawan..kasihannya..."

Huh. Takmau.


Jadi tapau sajork. Balik makan kat rumah sambil tengok sinetron Aya Cahaya Aya.


Sampai rumah terus bukan kotak beger.


1st impression.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uiiiii....macam best. Tapi takde la besar mana. Ingat kot besar gabak. Tengok iklan dalam peti telibisyen macam besau jek. Tetiba baru tingat frasa ini.


"this picture is for advertising purpose only"

Okey. Paham dah. Mekdi tak salah. Aku yang salah menaruh harapan terlalu tinggi kat beger ayam G. Huhu.

Dah bubuh sos cili secukup rasa.

Masa untuk makan.

Bismillah...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Erk!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apa benda ni? *sila baca sambil kerutkan dahi*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lembik-lembik..weh apa ni?
.
.
.
.
.
.
.
.
Tarik benda pelik tu kuar dari mulut.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hok oloh...

Daging beger apa ni siap ada kulit ayam??!
.
.
.
.
.
.
.
Huh.

Kerugian sebelas hengget beberapa sen gue.




Fakta: memang aku gemuk montel, tapi aku tak suka makan kulit ayam yang lembik-lembik siap ada bintik-bintik tu. Tapi kulit ayam goreng aku feveret. Siap lagi kulit ayam KFC. Huhu..


Err..apa pengalaman kamu makan beger ayam G?? Mesti ada yang suka gila-gila kan? Siap makan berkali-kali seminggu. Sungguh jeles. Haih!

8 comments:

  1. tak sempat nak rasa lagi la yong.... sedeyyy!!!

    ReplyDelete
  2. saya pun ader gak teringin nak mkn..tapi bila tanyer org2 yg dah mkn,semua kata tak sedap..huhu pastu bila baca entry kamu,lagi la tak rasa nak mkn..dengan kulit ayam bintik2,terus selera mati..

    ReplyDelete
  3. saya tak suka sangat pasal
    1. tak pedas
    2. ada lemak-lemak ayam. Rasa cam dah cam makan sup lemak ayam

    ReplyDelete
  4. huhu..terpedaya gak..ingat sedap benooo..tapi hampeh..dah lah mahal berbanding burger lain..double cheese lagi sedap..

    ReplyDelete
  5. hahahhaha klaka la kamu nih =P
    tapi burger ayam G kfc memang sodap!

    ReplyDelete
  6. huhu fara baru sekali je mkn..pastu xmau mkn dah...xbest pun sgt...siap ada kulit ayam bintik2 tu hehehe

    ReplyDelete
  7. Lorhhhh..ingatkan saya sorang jek yang tak suka, rupanya kamu-kamu pun??

    Tapi mmg la..kulit ayam tu spoil betul. Jauh lebih sedap properity beger. Hehe.

    Kita tgk lps ni mekdi nak kuar beger apa pulak..Hehe

    ReplyDelete
  8. Wan, saya pon tak bape suka jugak yang lembek2 tu tapi heran, boleh beli sampai dua, tiga kali. Ni nafsu ke ape? Bukan untuk saya, tapi Mr. Rafie juga. Heran2.

    Eh, wan. Tak bermakna kalau saya dah buat entri pasal survey tu, wan tak boleh buat lagi.

    Boleh sangat2 dear. Buat entri tu, dalam edisi wan nor fadzlina okeh. Sebab kamu ada ramai peminat. Boleh naikkan rating ok.

    Tak cuba, tak tahu. ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...