MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 14, 2010

CONTEST LAGI. *terima kasih pawaruk*

Malam semalam rajin pulak lah aku nak merayau-rayau ke kawasan kejiranan blog ni. Rayau punya rayau punya rayau aku jumpa blog ini.



http://mawarpink.blogspot.com *tertaip mawarberduri.blogspot plak tadi.haha*


Wahh!



Ada contest lah.




Baca syarat-syaratnya...hmmm tak susah mana. Macam biasa jadi follower mereka, link blog, tepek banner, buat entri khas tentang tajuk yang diberi plus tepek SEKEPING GAMBAR PALING CUN MELECUN TERBABOOM YADA YADA YANG AKU ADA.


Baca tak tu??

Jadi follower and link blog *aku dah buat dah*
Tepek banner kat side bar *pun aku dah tepek dah*
Buat entri khas plus tepek gambar paling cun. *errr...belum*


Hmmm...


Aku ada ke gambar yang cun melecun weh?


Ishh..


Jap nak pikir jap..ada ke?


Macam takde jek.


LEMPANG!


Sengal sungguh kamu ni Yongnana. Beria nak join contest tapi gambo cantik pun takde. Haih!

Hehehehe....nanti aku gobek-gobek gobok gambar aku. Mana tahu ada terselit tersepit gambar cantik. *gambar je la yang cantik...orang dalam gambarnya nan ado*


Jom dear, join contest ni. Daripada sangap tunggu waktu berbuka ada baiknya kita buat kerja yang mendatangkan hasil. Ahaks!


Ok sekian.

Aku nak mulakan misi mencari gambar paling cun melecun yang aku ada. Kalau ada jumpa, ada lah aku join contest ni. Kalau tak jumpa maka aku bagi iklan free je lah kat contest ni. Haha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...