MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, November 19, 2012

Aidi First Haircut


Semalam bawak Aidi gunting rambut.

Ini adalah pertama kali gunting rambut Aidi selepas dibotakkan kepala dia masa umur 3 bulan dulu. Rambut Aidi ni sebenarnya takdelah panjang mana. Rambut dia jenis payah tumbuh jugak, macam rambut aku kecik-kecik dulu. Rambut aku sekarang jangan cakaplah...yang tumbuh pun cepat, yang gugur pun selambak. Haha.

Jadi bila tengok rambut Aidi dah menjentik-jentik telinga dia, yang belakang dah panjang sampai hujung tengkuk..jadi marilah kita pergi haircut. Kesian aku tengok Aidi siklah tergaru-garu telinga dia sebab gatal kena cucuk dengan rambut.

Destinasi menggunting rambut??

Salon kah??

Ahhhh barber mamak sudeyyy.




Murah....3 hengget jek untuk budak. Heh.




Aidi masa digunting rambut, baaaaaiiiikkk sangat budaknya.

mamak kata tunduk. Dia tunduk.

Mamak kata angkat kapala. Dia angkat kapala.

Mamak kata senget sikit kapala. Dia senget sikit kapala.

Hahaha.

Mujur tak nangis. Aku dengan incik suami memang risau jugak sebenarnya takut dia nangis orang gunting rambut dia. Sedangkan nak lap hingus pun dia boleh meraung macam kena dera. Ish.


Kejap je mamak ni buat kerja.

cut cut cut cut cut SIAP!





Terus muka jadi macam abang-abang askar. Haha.

Aku tanya incik suami..

"Abang cakap macam mana kat mamak tu tadi sebelum dia gunting rambut Aidi?"

" ABANG SURUH DIA GUNTING RAMBUT MACAM ABANG. NIPIS TEPI AND BELAKANG. ATAS LAYER."





Ceaaaaa...nak anak style macam dia jek.

Heh.




1 comment:

  1. rasenye sbb budak2 tergamam tengok mamak tu kot. tu yg klu nak potong rambut, dengar je ape mamak cakap. cer mak bapak nak potong, sehari elum tentu siap. hahaha. ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...