MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 17, 2012

Stroller Baru Aidi. =)



Stroller baru dah sampai. Yeayy!!

Bila eh sampainya, lupa pulak aku. Ada lah 3 4 hari lepas kot.

Teruja sangat mama dengan abah dibuatnya. Abang posmen tak sempat masuk van balik kami dah selamat bukak bungkusan dah. Hahaha.

Dah hasilnya....






Tada!!!





Ha hamek kau!!

Terangkat kaki dibuatnya. Mujurlah anak jantan..kalau gegirl, larik besan aku. Haha.


Testing testing dulu. Buat tengok TV.



Sampai tertido Aidi tengok TV dalam stroller baru. Gambar je tak sempat nak snap sebab kalut angkat dia masuk bilik. Huhu.


Overall, aku suka stroller ni.

Incik suami kata...

"Fuyoooo!!! Macam stroller mahal!!"

Ceh.

Tau lah stroller ni murah. Stok kalau jual kat warehouse rege RM90 jek. Tapi ada aku kesah harga dia berapa? Huhu.


Stroller ni nampaknya memang bigger banding stroller lama Aidi. Nampak Aidi lebih selesa dalam ni.

Nak fold and unfold pun senang sangat.

Ringan. 

Senang nak tolak. Satu tangan pun no hal.

Cumaaa...

Aku rasa stroller ni tak boleh tampung berat yang terlalu berat. Kat kotak kata boleh tampung maximum berat baby 17 Kg. Tapi aku tak rasa boleh kot. Sebab dia macam boleh henjut-henjut jek. Aku tak pasti memang stroller ni boleh henjut-henjut macam buai tu atau Aidi dah overweight. Haha. Tapi at least sampai Aidi 12 kg boleh lah kot. Budak tu dah boleh berlari nanti takdenya dia nak duduk terperap dalam stroller ni dah. So sempat lah nak sampai 12 kg tu. 


Ni gambar 1st time tolak Aidi dalam stroller baru masa keluar breakfast Mc D yang merajuk-merajuk dengan incik suami hari tu. Hihi.





Ewahh..terkepak-kepak kaki tu siap bergegar gambar.





Rasa macam nak bawak stroller pulak masa naik flight balik semenanjung bulan depan. 

1 luggage besar. (masuk kargo)

1 stroller

1 Diaper bag

1 Aidi.

Agak-agak mampu ke tidak ku hangkut semuanya seorang diri? Incik suami tak ikut tau...Huhu

2 comments:

  1. Bgs aidi..behave je duk dlm stroller tu..anak aida xde maunye duk dendiam..last sblh tgn mendukung sblh lg tolak stroller kosong huhu

    ReplyDelete
  2. aku baru beli buggy tuk qaleef..sebab tak larat nak hangkat..huhu..stroller ko ni memang nampak stylo n mahal..apesal aku tak perasan hek ritu..adeyyhhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...