MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, November 1, 2012

Bokojolah Kito Sekueknyo


Hari ni dah 1 November. 

Wahhhh!!! Dah nak cuti sekolah!! Tapi masih ada seminggu lagi. Bersabarlah.

Hari ni jugak incik suami dah naik kerja semula lepas bercuti panjang 3 minggu. Sungguh tak best. Tapi bila tengok incik suami bersemangat nan waja gitu nak naik kerja, aku jadi tumpang happy la jugak. Kemain pakcik tu nak naik kerja, kalah budak nak masuk darjah 1.

Baju kerja siap tempah baru masa cuti hari tu. Beriaaa kau! Err sebenarnya baju lama dah sendat. Haha. Siap mintak aku tolong jahit butang katup kat poket baju dia. Alahaiiiii..aku ni last jahit butang katup masa tingkatan 3 dulu kot aku rasa. Nasib baik ingat lagi camne cara nak jahit. Hahahaha..butang je pong hoi.

Aku balik sekolah semalam tengok kasut kerja dah siap kilat, siap wax lagi. Memang berkilat-kilat macam cermin.


Paling tak boleh blah, dia bangun kemain awal jam 4 pagi kot dah bangun. Pastu tepat jam 5.30 dia kejut aku bangun pulak. Tak sempat jam loceng aku nak bunyi pun. Haih!!

Semangat laki aku nak kerja.

Baguslah.

Kerjalah rajin-rajin ye bang.

Dengar kata...abang baru dapat anjakan gaji naik 200 hengget. Tahun depan naik lagi 200 hengget.


Wink wink!!

2 comments:

  1. tang anjakan gaji tu tak menahan tu. boleh ajak pegi tido-tido otel lagi hehehehehe :)

    momycha pon tak nyempat nak naik gaji tahun dpn, walaupon takdelah nak beribu riban janji ade sikit naik boleh tampong beli susu+pampers anak...utk mak? non-hado!!!!! ;p

    ReplyDelete
  2. best nye naik gaji,,ciknaa lmbt lg, bln 7..huhu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...