MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, January 5, 2013

Ganas Sangat Sampai Patah Katil.


Katilku patah uolsss!!

Wakakaka!!

Kalau pengantin baru katil patah tu aku paham la jugak kan..ni pengantin lama kalau katil patah ni maknanya...


ANDA GUMUKS!!!

Hahaha.


Jangan tanya lah macam mana boleh patah ye, malu nak cerita. Yang pasti memang dah kiok dah katilku. Bertahan 2 tahun je. Wwuwuwuwu.


So sekarang tilam kita letak atas lantai udah la ye.




Elok jugak cenggini. Tak bahaya untuk Aidi. Takdelah risau dia jatuh katil ke apa dah sekarang. Setakat nak panjat turun tilam 5 inci tu memang takde hal la untuk Aidi. Huhu.


Takde nak beli katil baru ke??


Bonus nak mari lagi ni.


Aicececehhh diaaaaa...


=)

7 comments:

  1. Hehe..suka beraksi ganas ke yong? Kakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiihhhh mana ada ganas..i kan kucen bila dalam bilik. Meooowww. Hahahaha!

      Delete
  2. nanti dapat bonus..leh beli katil yg kukuh sket..errkkk...heheheheeheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tatau la katil jenis apa yg bleh tahan beban gajah ni.uhuk uhuk. Ingt nak cari katil stail duvet yg mcm kat hotel tu..tahan sikit kot banding jenis kayu. Tapi kalau dah gajah tu gajah jugaklah. Haha

      Delete
  3. salam kenal..

    tilam letak bawah lagi best...takder lah risau anak tergolek kat bawah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaannn??Tapi Aidi memang tido dalam bilik dia sendiri. Kenkadang je dia tido dgn saya, bila suami keje malam. Kalau abahnya ada..hang tido dalam bilik sendiri ye nak oi. Heh

      Delete
  4. yong, jom tgk2 kedai ustaz yg jual jati tuh nk..? boleh wat installment tp takde interest. mbe org dok amek brg kt ctu, bulan2 bayar RM50@RM100 jep. huhu..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...