MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, January 16, 2013

Oh Nasik Lemak Ayam Goreng Berempah Yang Sedap Itew.


Korang pernah tak buat perangai gini...

Suami balik kerja, tapaukan makanan. Beli kat warung berdekatan je lah dengan rumah. Pastu makan sama-sama dengan penuh berselera.

Licin satu polisterin.

Kendian



















ABANG, NAK LAGI. TAK CUKUP.

*sambil menyengih tunjuk gigi depan*



Haha.


Gila perut gajah.

Sebungkus nasik lemak lauk ayam goreng berempah aku boleh kata tak cukup. Siap nak lagi. Mujurlah suami baik hati sudi melayan. Dihidupnya enjin motor, pergi beli lagi sebungkus untuk bini montel dia ni. Hiuhiuhiu.

Sedap oh nasik lemak ayam goreg berempah tu.

Aku terbayang-bayang lagi ni.

Nak mintak incik suami belikan 2 bungkus jugaklah untuk aku makan sorang malam ni.

Dasar!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...