MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, January 17, 2013

Jawapan Teka Tadi Tadi. =)


Susulan dari entri main teka teki sebelum ni.


Waahhhh ramai jugak yang sudi meneka jawapan. Macam-macam jawapan keluar tapi takde satu pun yang tepat. Yang hampir tepat tu ada.

So apa bendanya KAD PERSALINAN tu??


Sumpah aku blur masa budak tu cakap pasal KAD PERSALINAN dia tu. Langsung tak boleh pikir. Sudahlah budak tu tahan aku mengejut-ngejut masa aku tengah kalut-kalut nak pi hantar register book ke pejabat, lagilah tak boleh pikir.

Cuma bila dia sebut perkataan....

"...yang cikgu suruh fotostat tu..."

Then baru aku boleh pikir sikit.

KAD PERSALINAN = SALINAN KAD PENGENALAN


Keh keh keh keh!!!

Ya, memang aku ada suruh budak bawak salinan ic memasing ke sekolah. Aku nak kumpul. Tak sangka pulak boleh kelaut jadi bunyinya. Haha.

Sepanjang jalan nak masuk kelas aku tersengih-sengih.


Kad persalinan katanyaaa..

Haha.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...