MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, September 6, 2010

BAHASA MELAYU KATA, PENDAPATAN TERUMPUK

Hoooyehhhhh!!!!


Akhirnya incik nuffnang sudi jugak hadiahkan buffered earnings (B.E) kat belog ternakan aku ni. Wahh..makin gemok la kamu ye belog peliharaan. *kedip kedip mata*


Alhamdulillah...rezeki raya kata orang *wahhh gitu yek*


Walaupun cuma satu je B.E aku dapat, tapi aku dah cukup teruja. Kalau tak teruja takdelah aku beria pukul canang dalam belog ni hari ni. Kecoh lebey...padahal orang lain dah kenyang makan berpuluh-puluh ke beratus ke beribu B.E dah. Tapi ada aku kesah?? Mereka semua dulu-dulu bermula dengan 1 B.E jugak kan? Ceh, mengharap nak dapat lebih banyak B.E la lepas ni ek? Aishhh!


Maka rumusan dari entri teruja lebih hari ini adalah...























TERIMA KASIH NUFFNANG!!


*terima kasih sayur bendi, ada iklan hulurlah lagi*

3 comments:

  1. Cik Fiza...tgg menimbun nnt saya hulur ke kamu.hehe

    ReplyDelete
  2. yezzaaaa... ini yg best ni... cyg wan heheheehe ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...