MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 12, 2010

CURI-CURI HAPDET

Aku adalah di LCCT sekarang.

Jap tengok jam...owh baru jam 5.30 pagi.

Apakeheynya aku dok congok kat LCCT ni subuh-subuh gini??


















Aku ada dua benda mahu dibuat di sini.



Satu,

Mahu hantar incik suami pulang ke Labuan. Cuti beliau sudah watamat. Isnin sudah mula koje. Maka harus pulang pagi ini jugak.



Dua,

Aku pulak mahu terbang ke Alor Setar. Mahu beraya bersama Abah pulak. Maka aku mahu beraya lagi. Mood raya belum abis lagi.



Cerita raya???

Sangat banyak. Balik nanti aku story mory yek.


Erkk..bateri sudah ke kong ngan.


Gulp...set breakfast Mekdi juga sudah di hadapan mata *aku di Mekdi sekarang*. Mahu breakfast dulu bersama incik suami.


Jumpa lagi ek.


Selamat Hari Raya!!!








Nota-noti: Aku dapat posting Labuan berkuatkuasa 27 September ini. Hooorayyy!!

5 comments:

  1. Wow beshnya.dah dekat dgn en somi.tahniah

    ReplyDelete
  2. eh eh,dapat posting labuan ek?sekali dengan asben la ni?tahniah....x sia2 men-tunggu ye yunk..=)

    ReplyDelete
  3. wannnnnn...

    selamat ari raya! maap zahir dan batin.. kosong2 ek! ;P

    congratz!! dpt posting labuan! haruslah jumpa buat kali terakhir b4 berangkat tauuu...tell me when u free..lagi afdal kalu ko buat open house ajak aku makan2 skali..ngee..ngee..all d best!!

    ReplyDelete
  4. aii..selamat hari raya n conragts dpt posting dekat ngan asben..bila la turn saya nk dpt tukar nih...hukhuk!so..da tamatla episod pjj wan kan..ehe!selamat mnjadi wanita bkerjaya n selamat mnjaga suami ....hehe!

    ReplyDelete
  5. tahniah yong...dpt gak dok dekat ngan incik suami yerr...gud luck kt tmpt br ya...(AIN)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...