MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, September 2, 2010

TORA DATANG LAGI!!!!!

Hai!!!!!!!!




Errr silap.


Assalamaualaikum. *ha kan sopan manis anggun gitu.haha*


Uiiiii aiiiii.....rindunyaa!!! Kangen bangat sama kamu-kamu. Sungguh tak tipu.

Kamu rindu aku tak? Siapa rindu angkat tangan!! Ceh, takde. Pilu. Huhu.


Maaflah, aku lama betul menyepi. Sampai komen-komen kamu semua pun aku tak dapat nak publish. Apa lagi nak hapdet entri baru. Memang takde lah.


Punca??!

"Beruk" aku puasa....jadi beliau tak daya nak kerja. Hahaha..alasan menipu sangat. Bagitau je lah yang kau berukbeng kau kena barred, pastu kau takde duit nak bayar bil. Kan senang.

Hehehe...memang itulah punca sebenar. Broadband aku kena barred. Nak bayar sendiri...duit tak cukup. Almaklumlah belum bekerjaya. Hehe.. Maka terpaksalah mengharap belas ihsan incik suami. Tapi itulah..lama jugak lah nak menunggu beliau memberi ihsan kat aku. Haha. Tapi aku tahu, cepat atau lambat incik suami pasti akan tolong setelkan bil beruk aku ni. Aku yakin tu. Cuma kena sabar sikit lah. Yelah, dah jadi isteri orang ni kenalah bersabar sikit. Kadang bukan semua benda boleh ditunaikan sekelip mata ye tak?


Apapun syukurlah..aku dah boleh berbelog kembali. Terasa macam banyak cerita nak tulis kat sini. Berita paling menggembirakan, aku antara pemenang contest tonyoh-tonyoh bersama Puan Shalin tu dikkk nonn oiii.. Sukanya! Tak sia-sia mengangkut kamera segala ke dapur. Haha. Tapi nanti-nantilah aku buat entri penuh tentang itu. Aku ni kalau dah mula membelog kang mahu tak jadi keje lain.











Malam ni kalau ikut jadual aku ada misi.




Misi membuat biskut milo!














Eh kamu, nak bagitahu sekali lagi ni.



Aku rindulah..............hehehe. *gatai*

7 comments:

  1. eii ni la jelez ni. selalu aje Yong menang masuk contest!

    ReplyDelete
  2. Hehehe..Rezeki raya kata orang ni Xora..Syukur....Thanks ye puan penganjur pertandingan.hehe

    ReplyDelete
  3. Wahhhh...tahniah wan! Saya tumpang gumbira sekali. Selamat kembali berblog ;p

    Errr..Bila nak join contest saya pulak?

    ReplyDelete
  4. V('.')V ---> angkat tangan sebab rindu kt wan hehehe~~

    wah2 selalu menang contest yer? ape rahsianyer dik non???

    habaq la kt cheq... :P

    anyway really miss ur post tau.. ini tak tipu bulan puasa tau...

    ReplyDelete
  5. Azlina..lupa pulak kamu ada wat contest. Dah due belum? Hehe...nak terjah blog kamu la skrg.



    Cik Fiza.....terharunya....ada jugak yg angkat tgn rindu.hehe..

    Tentang mng contest tu xtaula..rasanya join sama je mcm contestant lain..apa rahsia ek? Lagi pulak Cik Shalin puan penganjur tu pilih pemenang pakai tikam jek..Huhu..mungkin rezeki kata org kan?hehe

    ReplyDelete
  6. rezeki kamu sangat murah yer.. :)

    xpe2 nnt leh la share tips :P

    ReplyDelete
  7. tahniah !!!! mesti terer masak ni. nora tak terer la hehe =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...