MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, September 4, 2010

SUDAH 3 BULAN RUPANYA

Hari ni hari Jumaat.


*palahot hang! Hari ni Sabtu lah*


Oh iye iye...hari ni dah Sabtu. Lupa pulak aku. Haha.

Kamu tahu tak, malam ni incik suami akan pulang ke KL yO!

Haruslah aku meloncat keriangan kan. Suka!! Tambah lagi hari ni genap 3 bulan kami menikah. Jadi dua kali ganda sukanya!

Aku pun sebenarnya hampir lupa yang hari ni ulang bulan ketiga perkahwinan kami. Patotlah incik suami beria-ia ajak aku bermalam kat hotel je malam ni. Hihihi...mungkin sebagai tanda sambutan kot. *bluwekk!! geli mat mat mat*


Ah tak kisahlah ada sambutan ke takde ke yang pasti aku seronok bangat mahu sambut kepulangan sang suami. Beliau akan terbang dari KK pukul 8.05 malam ni.

*Eh kenapa dari KK pulak? Bukan laki ko keje kat Labuan ke??*

Ohhh..ni nak habaq mai ni. Tiket flight Labuan-KL sold out untuk hari ini!!

Gila kentang orang-orang Labuan ni balik raya awal benau. Maka terpaksa la incik suami berkorban jiwa raga naik feri dulu dari Labuan ke KK meredah lautan bergelora selama 3 jam sebelum terbang pulang jam 8 malam ni. Kesian jugak. Sudah lah incik suami tak biasa dengan bandar KK tu. Ish..kerisauan pulak.

Aku pulak tengah dalam dilema ni, nak tunggu incik suami kat LCCT ke atau tunggu kat KL Sentral jek. Kalau tunggu kat LCCT pun bukannya aku naik kereta pun, naik bas jugak. Huhu.


Hmmm.....pikir pikir pikir...


Sangat tak sabar nak tunggu malam. Rindunya.........................*geli mat mat mat sekali lagi*







Nota-noti: Orang KK, kalau kamu ada terjumpa seorang lelaki keseorangan macam orang hilang isteri berkeliran di sekitar bandar KK, mungkin itu suami saya. Sila tunjuk beliau jalan yang lurusss....jalan yang benarrr..huhu

3 comments:

  1. owh, kita xkawen xbeza sgt rupanya, kita 11 hb ni 3 bulan jugakla:)

    hepi anniversary 3 bulan ye kamu:)

    ReplyDelete
  2. wah2, selamat ulang bulan perkahwinan yer wan.. Hubby wan dh start cuti raya terus ker? Meriah laaa raya kamu ituw... Happy 4 u.. hehehe~

    ReplyDelete
  3. Roseally..wah ulang bulan ketiga kamu lg best...jatuh pada hari raya gitu. Meriah!!


    Cik Fiza..a'ah..incik suami cuti raya terus ni. Hehehe..seronok semestinya. Neway thanks ya!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...