MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, September 8, 2010

KALAH O SOM..MAKA RAYA TAHUN NI...........

Balik kampongggggg!!! OOOO ooooo Balik Kamponggg!!!!



Yiiihaaaa!

Hari ni hari Rabu *err sebenarnya masa aku taip entri ni masih lagi hari Selasa, tapi bila kamu baca dah hari Rabu. Magic.haha*. Aku sudah selamat berada di kampung halaman asmara..eh silap, kampung halaman nan indah atau lebih tepat lagi kampung halaman laki aku. Hahaha.


Tahun ni kekdah menentukan giliran raya adalah dengan meng O som. Barang siapa yang dapat kumpul mata kesepuluh paling cepat, maka beraya lah di kampung beliau dulu tahun ni. Hahaha.


Aku tak kisah pun raya mana, raya kampung incik suami dulu pun hokey jek, maklumlah kampung belah mak aku pun idok le jauh mana pun dari kampung incik suami. Kira kalau aku jerit panggil Mak aku dari tingkap rumah pun boleh dengar gamaknya. *huh tipu*.


Tapi apapun aku neves jugak ni. Apalah perasaannya ber pagi raya di rumah mentua, tanpa ada keluarga sendiri. Ishh sungguh pengalaman ni. Harapnya aku tak meraung la pagi raya tu. Huhu..


Untuk kawan-kawan blogger atau kawan-kawan yang bukan blogger atau lebih mudahnya kepada semua umat Islam yang menyambut Hari Raya Aidilfitri, aku dengan rendah diri mahu men terbangkan ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua. Andai ada salah silap aku selama ni, andai ada tulisan dalam mana-mana entri yang menusuk kalbu nurani, andai ada kata-kata aku yang me laser bak cili api....aku susun seploh jari tangan *dan jari kaki kalau tak cukup* mohon AMPUN MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Kira kosong-kosong ek? Hehehe..


Ha...camtulah, barulah ceria di Aidilfitri katanya..


Jadi hari ni dah Rabu, malam ni ada pengumuman raya kat TV jam 8 malam. Aku memang suka tengok pengumuman raya ni walaupun skrip dan tukang umumnya sama je tiap tahun tapi aku suka. Feel raya ohhh.


Jadi jangan lupa tonton pengumuman raya malam ni.











Mana tau esok raya!!

2 comments:

  1. selamat hari raye jugak! enjoy first raye as cik isteri eeee hihi =)

    ReplyDelete
  2. selamat ari raya dear.. :) n selamat menikmati lebaran bersama keluarga mentua.. :)

    syaz xbley pakai o som.. sbb bl main o som ngan incik tunang asyik kalah.. so next year.. dh kahwin x bley pakai o som.. kn pikir alternatip lain.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...