MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Wednesday, February 29, 2012

Aidi Rock With His Rocker.

Rocker Aidi dah sampai!!

Yeay!!

Walaupun hampir nak bertekak dengan orang delivery sebab dia tak jumpa rumah aku. Huh. Katanya dah sampai kat jalan rumah, tapi nombor rumah tak jumpa. Padahal dia dah kemain lepas ke Taman Tar nun. Memanglah tak jumpa. Aku bukan orang kaya kaya tinggal kat Taman Tar, aku cumalah semut merah. Huhu.

Dapat je kotak rocker tu kat tangan aku memang dan dan tu jugaklah aku kerjakan.

Laju-laju keluarkan set skru driver dan terus pasang. Kena pasang sendirilah ye bila dah jadi "ibu tunggal" cenggini. Almaklumlah..suami jauh. Uhuk uhuk.


Sebabkan ralit memasang rocker, maka gambar adalah tiada.


Aidi daripada ngantuk nak tido terus tak jadi tido bila tengok mama dia pasang rocker. Siap rancak dia tegur-tegur aku ajak borak. Mesti Aidi dok sibuk tanya.."mama buat apa tu mama?". " Mama..apa tu mama...Aidi punya ke mama?" Hihihi..comel sangat kalau dia boleh cakap macma tu.

Senang je nak pasang pun. Tengok instruction jek. Siap.

Rocker ni guna bateri saiz D. Alah..bateri besar tu. Tapi aku takde bateri. Jadi takleh lagilah Aidi nak feeling feeling duduk atas kerusi urut Ogawa ke apa ye. Vibration takleh function lagi.


Tapi ada Aidi kesah??

Yang penting toys ada. Cukup dah untuk buat si tebu tu gembira.





Tengah elok-elok main toys dalam rocker, tentiba kepala ingat susu pulak. Meraung tentiba kat situ. Ceh.

Minum susu pun nak dalam rocker jugak aihh. Benda baru, kalau boleh tak nak berganjak seinci pun kan Aidi kan? Haha.


Lepas minum susu....


Inilah jadinya..




Mentido!!

3 comments:

  1. alaaaaaaaaa....nak jugak..!! biler ar nak gi carik ni...

    ReplyDelete
  2. ohh myyy!!i want that rocker too!huhu.bila la org nak hadiahkan ni.hihi.comelnyaa

    ReplyDelete
  3. akak..bnde ni ok x..vibrate dia kuat x..nk bli..tp tkt ank xnk guna lak..ank sy nk tdo sk bgoyang2..sm la gk cm akak xnk ajr buai..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...