MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, February 16, 2012

Aidi Si Referee

Aidi ni kan..ada sixth senth gamaknya tau.

Bukan apa..bila aku gaduh gaduh *manja* dengan incik suami jek, dia mesti nak meragam sama, Tunjuk protes la tu. Peliknya mana dia tahu? Mama dengan abahnya perang dalam telefon je pun. Guna sms je pulak tu.

Dah beberapa kali dah aku perati, asal aku hangin dengan incik suami je..Aidi mesti nangis. Bila aku cakap "okey okey..mama tak marah abah dah...mama kawan dengan abah dah"..

Terus dia diam.

Aik??


Kecik-kecik dah boleh jadi referee rumahtangga.


Miahaha!!

5 comments:

  1. hahaha..comey2~!!tak saba nk ade anak jgk...

    ReplyDelete
  2. hehe..pandainya aidi..

    umar lain sikit..kalau mak pak dia gaduh,dia dok merengek je terus diam..muka macam takut2 gitu..agaknya takut kot tengok mak dia dah naik hantu tuh..

    ReplyDelete
  3. comel je baby cmtu...
    penenang dalam rumah tangga...

    ReplyDelete
  4. Anak aku dalam perut g pun dah macam tu.kalau mak pak gaduh je,mesti dia meragam.mengeras lam perut.seksa mak.terus xmau cari gaduh dah.huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...