MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, February 16, 2012

Cer Korang Tengok Jap.

Sejak dari awal kelahiran Aidi lagi aku ada perasan satu benda yang muncul pada badan Aidi ni.

Bukan tanda lahir.

Bukan jugak tahi lalat.

Apa lagi jerawat. Huhu.

Tapi aku pun takde sure sangat betul ke tidak apa yang aku pikirkan tu. Takut aku je perasan sendiri. Halusinasi katanya.

Jadi apa kata aku tepek gambar Aidi sekeping, then cuba korang tengok.

Kalau ada yang boleh nampak sama macam apa yang aku nampak..maknanya mungkin betul lah tu ada tanda gitu.

Kalau tak..memang mata aku je dah spero.

Okey..cer korang perhati telinga Aidi ni





Ada tak korang nampak sesuatu..sama macam apa yang aku nampak???

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...