MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Sunday, February 19, 2012

Undangan Ke Majlis Aqiqah Aidi



Hai Aunties!!

Mama Aidi kata, tak lama lagi mama nak buat kenduri aqiqah untuk Aidi. Tak sabarnya nak naik endoi. Musti lenaaaa tido dalam endoi cantik kan?

Pastu mama kata lagi nanti kepala Aidi nak kena botak. Eh sekarang pun dah separa botak, tapi nanti abah Aidi akan cukur habis sampai licin. Barulah halusssssss.=)

Jadi Aidi nak lah tanya kat sini, ada tak auntie-auntie, uncle-uncle, kakak-kakak, abang-abang yang sudi nak attend kenduri aqiqah Aidi nanti? Mama Aidi pesan, kalau ada yang nak datang meriahkan kenduri Aidi, bolehlah tinggalkan jejak kat kotak komen. Nanti mama Aidi bergoyang bergoyang i follow..bergoyang i follow i follow...bergoyangggggggg i follooowwwww. Eh silap, follow up. Hihi.





Okeylah..Aidi nak cakap tu jek. Aidi nak minum susu dulu. Lapau betol hari ni. Dah 20 oz dah Aidi minum hari ni. Huhu.

Jumpa lagi masa kenduri nanti.


tatatatata!

3 comments:

  1. oh mama wan.. kalo akoo ader class, bley tak akoo datang lewat sket? class akoo abes kol 1.00pm.. agak2.. ader ka lauk tuk akoo?? hehehee.. maw amik berkat la mama wan!!!

    ReplyDelete
  2. tomei!!dlm sungguh lesung pipit aidi..

    ReplyDelete
  3. Budak kuat nyembang! Gelak smpai t'pjm2 mate haaaa.... Hihi....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...