MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

Aidi dan Abah.

Tak sabar nak tunggu pukul 11.30. Nak balik rumah. Yeay!!


Sekarang dah pukul 11.10. Habis je aku taip entri ni mesti dah pukul 11.30, boleh kemas beg, tutup kipas, tutup lampu, kunci pintu, punch card, thumb print, start enjin kereta, pecut laju-laju balik rumah. Ohh sorganya dapat balik awal. Tiap hari kena balik lambat...kesian sangat.


Hari ni kan, tak hantar Aidi ke rumah Mak Long dia tau. Incik suami off day hari ni, jadi dia offer diri nak mengasuh Aidi. Aku pun kejap lagi nak balik dah, jadi takdelah lama sangat dia kena mengasuh Aidi sorang-sorang.


Sayang sangat kat incik suami sebab beliau memang bagi support sepenuhnya dalam hal-hal menjaga Aidi ni. Kalau dia nampak aku letih, cepat-cepat dia amik Aidi dan aku disuruhnya tido. Best!

Kalau kenkadang Aidi terjaga tengah malam nak susu, memang incik suami yang bangun layan Aidi. Aku? Tido lah apa lagi. Hehe.


Tapi bila aku tengok incik suami pulak letih, takdelah aku pass Aidi kat dia kan. Sama-sama tolerate lah kata orang.


Agaknya apalah yang dibuat dek dua beranak tu kat rumah ek?


Pagi tadi call incik suami kata Aidi tido, tapi belum mandi lagi. Tapi tak risau sangat, incik suami memang dah terer dah bab-bab mandikan Aidi, pakaikan baju, tukar pampers, bancuh susu, playing with Aidi segala tu..memang boleh diharap. Aku memang tak risau.





Pernah satu hari tu..tinggalkan Aidi dengan abah dia.


Bila aku balik rumah, bukak pintu...


Dihidangkan dengan pemandangan ini.







Ohh sweet!



Errr abaikanlah incik suami yang selalu tak berbaju tu. Nama pun kat dalam rumah, kadang-kadang pakai boxer jek. Opps!


=)

5 comments:

  1. heheh..untung suami boleh diharap kan...tak risau nak tinggalkan berdua jer..anak sendiri pandai2 ar jage..;)

    ReplyDelete
  2. aidi kalu tido bwh lena x? iman kalu siang tido bwh kejap je. tupon kna dodoi2 dulu..kdg2 nk riba je dia..kalu ltk, celik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...