MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, April 26, 2012

Lawak!


Sekarang ni merata orang jual tikar evamatic. Makin lama makin murah dah harganya. Aku punya pun dah selamat sampai rumah dah. Beli 3 keping. 2 keping corak abstrak, untuk rumah..1 lagi corak ABC untuk Aidi.

Cantik. Aku suka.

Aidi pun suka golek-golek atas tu. Kalau dulu kena bentang tilam untuk jadi port lepak Aidi. Sekarang ni tak payah dah. Bagi je Aidi golek-golek atas tikar dia, kemain seronok dia.






Tapi ada satu benda yang aku rasa lucu pada tikar Aidi ni. Mula tu tak perasan, bila dah belek satu-satu baru aku perasan.



Pastu kecoh nak amik gambar konon nak pahat dalam belog peliharaan nak bagi sama-sama gelak dengan korang. Ke aku sorang je yang rasa lawak entahlah. Aku ni tengok lawak tak berapa nak lawak pun aku boleh gelak bahak-bahak. Miahaha!


Gelak yang pertama.





Tie = Dasi.

Kalau kat sini kita panggil tali leher kan? Di Indonesia mereka panggil dasi. Huhu.


Okey tak berapa nak kelakar. Fine


Gelak yang kedua.





Giraffe = JERAPAH.


Muahahah!!

Jerapah kauu!

Nasib baik tak serapah.

Lawak...lawak...


Tak cukup lawak?


Try yang ni pulak.




Kangaroo = KANGGURU

Sumpah lawak.


Nasib baik bukan 

KANG KANG GURU!


Tak lawak??


Okbai!

8 comments:

  1. sungguh lawak jerapah tu!!!! hahaha

    ReplyDelete
  2. yela...lawak lawak...tgh guling2 ni...heheh

    ReplyDelete
  3. Jangan nanti anak-anak besar kang tersebut macam kat tikar tuuhh... Kang dah salah ajaran..hahahah

    Kat mana ek order tikar nie...cam nak beli gak jeee...

    ReplyDelete
  4. kang kang guru??hahaha..
    yg tu siyes lawak ;p

    ReplyDelete
  5. haha! jerapah mmg lwk la. mcm bnyi ape je.

    ReplyDelete
  6. hahaha..lawak ar..:) aku pon ngah survey nak beli gak ni..tengok aidi macam selesa giler golek2 atas tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...