MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Thursday, April 5, 2012

Rindunya Kat Aidi

Rindunya pada Aidi. Apalah yang dia buat kat rumah Mak Long dia tu ek? Semalam Mak Longnya report kata Aidi meragam. Dia mengamuk memanjang tak nak diletak atas tilam tapi nak dipegang. Budak comel tu memang cenggitu, datang mood mengada dia memang kena sabar jek. Lagipun dia bukan mengamuk apa pun, cuma nak dipegang, dipeluk, dicium, disayang. Ala..biasalah baby kan?


Harap-harap hari ni Aidi behave.


Rindunya...


Nak balik, lambat lagi. Tambah lagi hari ni ada lagi bengkel PBS BM. Nampaknya pukul 5 baru aku dapat jumpa Aidi. Ohh..lambatnya masa berjalan.


Kita tengok gambar Aidi je lah..buat melepas rindu. Huhu.



Aidi dah pandai main toys dah sekarang. Suka tengok dia main. Ralit jek.





Eh eh..mama amik gambar aidi ye?



Mama janganlah kacau..Aidi nak main ni. Iyolaaahhh.



Last-last...



Letih.


Tido.


Zzzzzzzz...

1 comment:

  1. yong, aidi memang tido senang cenggitu ke? bestnyaaaaa jaga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...