MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 9, 2012

Tolong Pilihkan Untuk Aku Boleh?

Besok 10 April..besday incik suami. Yang ke berapa?? Rahsia katanya..hehe.


Tahun lepas, sambutan adalah sedikit beria. Siap ada surprise party, siap main tutp-tutup mata dengan kain siap. Kira memang menjadik la surprise yang dirancang. Boleh baca kat sini kalau nak rewind balik. Ceh.


Tahun ni??


Alahai...


Sampai ke saat ni aku masih tak tau nak celebrate macam mana besday suami ni esok. Hadiah pun takde lagi ni. Cuma kek je aku dah tempah siap-siap. Itu pun incik suami tak tahu. Aku agak je lah dia tak tahu sebab aku tak bagitau. Tapi kalau dia curik-curik baca sms aku dengan tokey kek tu aku tak tahulah pulak kan. Haha.


Tahun ni takdelah rancang nak bikin parti terkejut lagi. Letihlah nak rancang. Aku dengan tengah membizi dengan Kejohanan Olahraga & Balapan Peringkat Negeri lagi. Wah..bunyi macam aku coach je kan? Padahal cuma bertugas sebagai pencatat masa. Haha.


Jadi aku adalah tidak tahu camne kekdahnya nak raikan besday boy kesayangan aku ni esok.


Dalam kepala ada dua tiga pilihan.


Satu, bawak incik suami makan kat gerai makan yang dekaaattt sangat dengan rumah kami. Sian kan? Ajaklah sekali abang ipar sefamili bagi meriah. Aku belanja. Kek bawak sekali kita potong-potong kek nyanyi hepi besday semua kat sana.



Dua, Aku tapau je mekdi ke kfc ke bawak balik. Kita selebret kat rumah. Pun ajaklah sekali famili abang ipar kasi meriah hulala. Tapi makanan itu je lah..kek and fast food. Aku memang takde masa nak memaasak sebab esok confirm paling awal 5.30 baru dapat balik dari kejohanan olahraga. Incik suami balik keje jam 7.30 malam. Nak masak?? Hampunlah..


Tiga,


Yang ni jimat.


Tidorkan Aidi seawal yang boleh. Pastu makan kek berdua. Nak lagi romantik, kita makan kek atas katil.


Haha!!


Sila pelempang aku laju-laju.

1 comment:

  1. yg last tu kelakar lah kak..hehehe..nti comot cadar. ;p

    tak pun akak prepare semuanya sebelum husband akak balik.. tutup semua lampu bagi gelap rumah.

    saat husband akak buka je pintu.. suprise..! nyanyi lah ramai2..

    tapi make sure ada orang tolong jaga suis lampu lah.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...