MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

Hobi kite soping bangggggg....

 Okey, lupakan pasal kedai jersi dot dot dot tu. Aku malas nak pikir dah. Incik suami pun sekarang dah makin rancak perli-perli bini dia yang kaki shopping on9 ni.

Aku: Abang...kite beli henbeg sebijik dengan baju-bajan 5 helai kat fesbuk tadi.

Suami: Ok..belilah..JANGAN TAK SAMPAI LAGI SUDAHLAH.

Hohoho. Kena perli sedebik. Haha.

Nak buat camne banngggg....hobi. Huhu.

Semalam, incik suami off duty. Bila dia off duty maknanya jom kita off to town. Aku ni lah gedik sangat nak tengok emas korea yang dok lelong kat Ujana tu. Dah dapat rantai tangan emas betul, seboklah lagi nak emas korea pulak. Tapi murah je lah..RM2.50 seinci. Tangan aku pakai 7 inci..jadi berapalah sangat kan. Nak feeling korea sangat kan? Hah beli lah!

Pastu mulalah laparko laparko!!

Makanlah apa lagi.

Aidi...kamu duduk diam-diam dalam ini stroller ya? Mama dengan abah mau makan.




Muka goda-goda suruh aku pergi tanya password wifi kat staff restoran. Heh.



Gemoks! Pis yo!


Lepas dah kenyang, selaku isteri yang budiman, aku pun keluarkan dialog gini..

"Bannnnggg...jom kita pergi emporium nak? Jalan-jalan."

Haha. Dasar!

Padahal Emporium tu cumalah pasaraya standard The Store je kalau kat semenanjung. Naaaakkkk jugak jalan-jalan katanya. Haha.

Incik suami malas nak gaduh, jadi dia jawab OKEY je. Heeeee...

Bukan ada apa pun nak cari, memang saja nak jalan-jalan jek.

Jalan-jalan konon!

Balik rumah penuh jugak bonet kete.




Paling tak menahan, entah macam mana, entah apa angin yang menggoda..kami laki bini telah TER beli ini untuk Aidi.


















Daaaa..




Selama hari ni semua proposal aku nak beli walker, nak beli jumperoo, apa semua direject incik suami.

Aku nak beli jumperloo walker ni. Kat Parkson ada jual.

Tapi sebabkan rege dia rm360, terus incik suami cebik bibir. Tak dapek lah yooo.

Tapi semalam ntah apa angin dia, belikan Aidi walker tu.

Bila aku tanya...

"Macam mana abang boleh nak bagi Aidi guna walker pulak eh?"

Dia jawab...

"Abih, dah ayang hari-hari sebut nak beli walker nak beli walker."




Haaaa....hobi kite shopping bang.

1 comment:

  1. 2 3 menjak ni entry shopping je yek wan...sakan kau yek, sakan jugak kita baca...hehe...kita bukan setakat suka shopping, entry shopping dh jadi my favourite lagi2 shopping baju budak2...rambang matakuuuuuuu...ok...terus mengupdate shopping ye, lagi2 on9 shopping...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...