MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 3, 2012

Rasa Nak Meniagalah...


Hari ni muka depan Mingguan Malaysia tajuknya "Gila Berbelanja Online".

Haishh!! Terasa kot diri ini. Siap kena perli dengan incik suami lagi. Muahaha!! Ala bang, saya ni berbelanja online bukan untuk diri sendiri pun, untuk anak awak jugak.

Oh memang gila, bulan ni aku banyak betul perabih duit beli Aidi stuffs. Baik baju bajan, toys, kasut bla bla bla. Entah berapa ratus dah terbang. Aku tak sempat nak kira. Baju untuk diri sendiri?? Lupa nak beli. Hehe.

Kadang aku rasa baik aku je yang meniaga baju-bajan baby ni. Yelah, dah kerap sangat shopping, baik aku pulak yang meniaga. Eh reti ke?? Bahahah!

Agak-agak kalau aku bukan kedai online, ada ke orang nak jadi customer aku?

Aku ni dah marketing pun tak pandai. Dulu masa zaman anak dara nak market diri sendiri pun tak reti. Nasib baik incik suami nampak jugak aku kat tepi-tepi. Haha!

Ok da..bai!

3 comments:

  1. wahhh nk meniaga pulak ke??idea bgs tu..walaupun aida pn ade niat nk niaga tp xberani ambik risiko plus xde modal...huhu

    kalo yong jual baju n barang baby insyaAllah ade org beli (ai le kot salah sorg nye) hehe

    ReplyDelete
  2. waa samala penah jugak berniat nak meniaga baju2, brg2 baby nih. tapi modalnye la yillekk..

    meniaga laa..baby stuff sure ramai beli lah! hehe..promot kat fb je ;)

    ReplyDelete
  3. nana, jom singgah my blogshop.. luluzabi.blogspot.com... and jom online business!!!! hehe semangat nihh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...