MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 18, 2012

Baby's stuff untuk di let go Part II


Tu diaaa!!

Asik nak let go benda je kan? Haha.

Barang kali ni memang masih panas lagi. Baru je abang posmen hantar petang tadi. Tapi itulah...silaaappp hantar lagi.

Aku mintak design lain, sekali sampai design lain. Tapi boleh tahan hensem kasutnya. Eh, lupa nak bagitau. Kasut lagi kali ni pun. Biasalah, nak raya ni sibuk nak belikan anak kasut baru kan? Standardlah tu..kaum mak mak memang cenggitu. Hehe.

So balik pada kasut yang nak let go tadi. Kasut ni memang cantik. Mulanya aku decide nak amik je kasut ni untuk Aidi even sebenarnya aku nak yang lain. Tapi bila cuba pakaikan kat Aidi, adeh..aku kurang pandailah pakaikan kasut bertali ni kat Aidi. Aidi biasa pakai kasut strap on tu jek. Kasut tali-tali ni aku failed sikit.

So kalau ada antara kamu-kamu yang suka belikan kasut tali kat baby masing-masing, bolehlah try yang ni. Memang hensem kasut ni.

Ini dia kasutnya.

GUESS PRE WALKER SHOES


SIZE 3 (12 CM) 

Ini gambar kat online. Smart kan?



Ini pulak yang real sampai depan mata aku. Kacak sungguh. 



Sampai ke tapak kasut pun stylo jugak. 



Masih ada plastik. Segala kertas-kertas yang ada dalam kasut tu pun aku tak buang lagi.


Kalau Aidi pandai pakai kasut tali, aku memang simpan kasut ni untuk Aidi. Tapi sebab aku ni lemm sikit bab-bab kasut tali ni..jadi baiklah aku jual balik kasut ni.

Tapi harga aku amik harga asal la ye sebab kasut ni memang baru sangat sampai kat aku. 3 jam yang lepas sampainya. Cuma aku tak amik duit pos lah. Duit pos tu kira aku belanja je lah. Hehe.

Harga beli = RM25 tak termasuk pos.
HARGA LET GO = RM25 termasuk pos.

SOLD!!

Kalau ada yang berminat nak beli, bolehlah hubungi aku.

EMEL: yongnana1881@yahoo.com


Aku biasanya lebih rajin bukak facebook banding emel. Jadi contact by facebook la lagi bagus eh.

Itu je..daa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...