MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, July 20, 2012

Cepatlah Gajik.

Oh mai!!

Beg "jurulatih" yang diorder telah sampai ke Malaysia!!

Hip hip hooray!!

Tapi duit baru bayar 50%. Ada lagi 50% nak kena bayar ni. Hohoho..cepatlah gaji.

Aku ni kan..mana pernah pakai beg branded-branded ni. Paling gah pun henbeg cap Carlo Rino je aku mampu beli. Tapi selalunya aku pakai beg cap Uptown je. Hew hew hew.

Bagi can la sekali sekala nak merasa. Mungkin 5 tahun sekali baru dapat beli beg cap obersi gini.





Dan nasib baik usaha murni aku ni *murrrrni lah sangat* disokong oleh incik suami.

Beliau tau je beg tu dah sampai ke Malaysia, terus bisik-bisik kat telinga aku..


"nanti abang belanja ayang beg jurulatih ye."


Wahhh!! Ada penaja bersama rupanya.

Thanks abang!

Hiks!










2 comments:

  1. bag raye..!! yaeeyyy..besh...laki aku tak pernah nak menyokong..ape tah nak berkongsi duit die kalau bab2 macam ni..huhu...
    memang rase lamabat nau gaji bulan ni..tak sabar nak shopping raye nih...;p

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa cik puan yong nana :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...