MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Monday, July 30, 2012

Tiga ratus lebey?? Pengsan!!


Aku nak tergelak tau hari ni.

Balik-balik rumah..nampak ada katalog Zalora kat kabinet TV. Dalam hati.."eh datang mana pulak katalog ni?". Tapi aku biarkan je pertanyaan ku berlalu pergi. Heh.

Pastu buat susu untuk Aidi. Budak tu mata dah kuyu dah. Nak mentido la tu.

Bawak Aidi masuk bilik, tidokan dia kejap. Pastu keluar bilik.

Lalu depan bilik stor.

Nampak incik suami dok tertunduk-tunduk macam mencari sesuatu kat bawah sofa lama.

"Abang buat apa tu?"


"Hah? Errr arr errrr arrrr........."

Aku nampak dia pegang kotak...macam kotak kasut.

"Apa tu bang?"


"hehehehe.......ni...abang beli kasut raya abang."

"Dah tu, nape abang sorok kat stor?"











"Abang takut ayang marah abang beli kasut mahal."


Mahal uolsss kasut dia katanya....

tiga ratus lebey.

Kasut raya sahaja.

Pengsan..bangun balik..pengsan lagi..bangun balik..pengsan lagi sampai lapan belas kali.

tiga ratus lebey....huhu..dia beli aku kasut raya rege namploh hengget jek. Itu pun ada voucher diskaun seploh hengget lagi.

Tak aci. Huhuhu.

Tapi takpelah....sekali sekala dia nak memanjakan diri.


Nanti hensem-hensem.....


"eh laki siapa tu?" 


"itulah laki yongnana..."

Haha!


Tiga ratus lebey????


pengsan lagik!

8 comments:

  1. Biarlah suami awak nak rasa kasut mahal gak...

    ReplyDelete
  2. pengsan jugakkkk.haha..ko ingat dia saja2 sokong ko beli beg 'jurulatih' tu? dia pun nak la merasa jugak benda mahal.

    ReplyDelete
  3. Sekali skala tu,lelaki kan jarang beli kasut,kalau kite ni perempuan,tiap bukan kot,hehehe

    ReplyDelete
  4. laki jarang beli kasut..tapi sekali beli hah amik ko..kemain mahal..macam laki aku ar...alasan die beli kasut mahal2..sebab katenyer sepasang tu jer ar 2-3 tahun sekali konon..

    ReplyDelete
  5. haahaha...smpai kne nyorokkan tu...:p

    ReplyDelete
  6. Bukan nak ckp lah.. kasut laki mmg mahal pon! tapi depa ni kalau pakai yg tu je lah sampai lebam.. bukan mcm kita ni, dh la beli mahal, pastu beli lagi non stop hahahahhaha... bercakap pengalaman sendri heheh..

    ReplyDelete
  7. haha..kelakar kelakar.. kak yong nana memang pandai buat lawak.

    kasut laki memang mahal. diaorang pakai sampai buruk oklah tuh.. tak membazir.. kalau sy beli kasut puluh-puluh ringgit je.. beli murah boleh beli bnyk2 kali..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...