MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 26, 2012

Aidi Kata Dia Tak Minum Softner Baju.=)


Terima kasih pada semua yang concern pada keadaan Aidi.

Ramai jugak yang pm aku kat fesbuk untuk tanya condition Aidi, yang menunjukkan kasih sayang melalui comment box pun tak terkecuali juga. Bertuah Aidi ramai yang sayang. =)

Untuk makluman semua...ALHAMDULILLAH...Aidi dalam keadaan yang sangat tip top.

Aku perhatikan dia langsung takde menunjukkan simptom-simptom dia terminum softner tu. Kat sekolah tadi pun 2 3 kali jugak aku call Kak Ija tanya keadaan Aidi. Manalah tau kot muntah ke apa ke kan? Tapi syukur takde apa-apa. Mungkin ye dia cuma buat cubaan nak bukak penutup softner tu dengan mulut dia. Sebab tu mulut dia ada bau wangi-wangi jugak semalam.

Sekarang ni, selepas 24 jam kejadian Aidi main softner tu..dia dalam keadaan baik. Tengah sedap tido dia sekarang.

Tentang safety gate tu, esok insyaallah aku beli. Nak ke bandar hari ni incik suami duty 24 jam. Esok dia off day bolehlah kita beli.


Asalnya aku nak jugak survey-survey online kot-kot boleh dapat harga lagi murah. Memang ada pun yang lagi murah. RM125 je. Postage RM30, baru berapa kan? Tapi macam dah desperate sangat dah benda ni, jadi mahal pun mahal lah.

Mama dengan abah sanggup makan megi seminggu asalkan Aidi tak makan softner baju.

3 comments:

  1. aku ngah cari gate gak tuk tangga aku...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..nasib baik xde pape..baby kecik ni org ckp malaikat jaga,insyaAllah...

    yong,nk tye psl plan besday party aidi tu,yong dh dpt kedai brg2 party tu ke??

    ReplyDelete
  3. hehehe...mkn megi asam laksa, sedap skit :) hahahahah!

    aidi...kalo bebetul minum softner tu harum jelah dalam mulut seminggu, pastu otomatik gigi jadi lembut jer :) kihkihkih!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...