MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, September 28, 2012

Tak Boleh Cium Suami Dah.


Selalu pagi-pagi sebelum keluar rumah ke sekolah, aku akan salam peluk cium suami dulu. Alah, biasalah benda tu boleh kata semua suami isteri buat. Jadi tak payah lah kecoh sangat kan? Haha.

Tentiba pagi tadi incik suami macam elak-elak bila aku nak kiss pipi dia.

" Nape tak bagi cium pipi ni? Nak majuk ah"

"Takk...bukan tak bagi. Tapi nanti ada kesan lipsticks kat pipi. Haritu ada member tegur ada lipstick kat pipi abang. Malunyaaaaa..."

Haha.

Kesian.

Nak buat camne, lipstick bini lipstick murah. Melekat-lekat bila kena cium. Haha.


"Habis tu nak cium kat mana??"

" Sini." *sambil tunjuk bibir.*

Auwww!

Ahaks!

6 comments:

  1. hehe..sy pun biasa comolot pepagi dgn hubby, taklah comolot sesungguh, kang tak jadi pegi kerja pulak..ahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe....pasni pakai lip balm je laaa...kiss lelame mane pon x de wane merah...heheheh

    ReplyDelete
  3. Laki aku pon penah gak mcm tu..lipstik aku melekat kat pipi die...huhu..pastu stp kali kiss2 mesti die terus lap...hahah..plg tak ley blah kalau lipstik aku de kilat2 tu..die lap pon mestik gak ade kilat2 kat muler die...;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...