MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

4 BULAN SUDAH..

Alhamdulillah...

Baby dah cecah 4 bulan.

Perubahan pada diri??

- selera makan masih so so aje. Tidak terlalu ghairah nak makan makan dan makan sajork. Tapi bila lapar, kelaparan tu akan datang secara mengejut. Tengah syok-syok mengajar kat kelas tentiba...pappp!! L.A.P.A.R. heh.

- Jerawat adalah sahabat baik aku sekarang. Muka adalah sangat banyak jerawat. Serasa aku last aku tumbuh jerawat kat dahi adalah zaman sekolah menengah dulu, lepas tu takde dah..sekarang??yess, ia menyerang kembali. Sila redha.

- Ohh..tak lupa jugak bahagian badan. Juga diserang jerawat secara bertubi-tubi. Sebelum ni boleh eksyen dengan adik-adik sebab badan aku sorang je takde jerawat kat badan..badan diorang semua spesis berjerawat badan..sekarang?? Nah! rasakan!

- Semakin kerap dapat rasa macam ada sesuatu dalam perut. Tak pasti itu pergerakan baby atau apa. Tapi ia sangat mengasyikkan..hehe.

- Tak boleh pencen minum air sejuk. Sangat in love with air sejuk. Maksud aku air sejuk kosong..bukan air sejuk manis. Kalau depan incik suami, memang tak dapek la den nak telan air sejuk peti ais tu. Dilarang keras! Kalau nak jugak..kena buat manja-manja aksi kucin sambil kenyit-kenyit mata dulu...itupun belum tentu dapat. Hehe.


- Dah makin cekap drive kereta. Apa ada hal drive kereta dalam jem sekarang ni? Aku relax jek..haha.

Itu saja.

Sekian.

2 comments:

  1. jaga diri baik2 ye yong..akak doakan semuanya ok =)

    ReplyDelete
  2. rasanya baru 2hari lepas baru entry awak positif. dah 4bulan yea..take care

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...