MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 28, 2011

HARI NI MC...TAK SEHAT KATANYA.


Hai...

Nak bagitahu, hari ni im not feeling well. *wah! bahasa!*


Subuh-subuh tadi bangun macam biasa nak pergi sekolah, tapi kepala rasa berat ya amat. Sakit. Tapi gagah jugak pergi mandi sebab takut lewat ke sekolah kalau melayan sangat sakit kepala tu.

Masuk bilik air..tentiba rasa bilik air berpusing-pusing. Oh gila! Aku pitam. Mandi laju-laju pastu terus kejut incik suami mengadu.

Incik suami biasalah..mamai-mamai dia bukan paham sangat. Dia picit-picit kepala pun macam perah baju, punyalah kasar. Haih!

At last aku decide nak mc je la hari ni. Tak larat rasanya nak mengharung satu hari dengan sakit kepala gini.


Tapi sakit-sakit pun uniform keje suami tatappp aku kena iron jugak. Incik suami tu sejak-sejak bebini terus pencen dari iron baju. Heh.

Lepas suami pergi keje, aku sambung tido...bagi lega sikit kepala.

Ha, ni baru bangun tido la ni. Baby dah gerak-gerak kejutkan aku bangun. Mintak makan gamaknya. Huhu.

Aku mau makan dulu...pastu nak pikir nak pergi klinik ke tak. Nak drive ke klinik pun aku tak sure mampu ke tak..

Tapi takut aku pening sebab tekanan darah tinggi.

Oh no..harap-harap bukan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...