MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, June 4, 2011

ENTRI ITU SUAMI YANG TAIP

Semalan aku buat permintaan kecil dari incik suami. Aku mintak beliau taip satu entri sempena ulang tahun pertama perkahwinan kami.


Sambil sengih-sengih terus beliau capai laptop dan mula tekun menulis. Dan aku terus tak diizinkan duduk dekat-dekat..syohh syohh jauh jauh.


Jadi baik aku bawak diri pergi mandi.


15 minit aku mandi...dah siap-siap wangi-wangi semua pun incik suami tak selesai menaip lagi. Aku pun intai la dari jauh. Nampak dia tekun menaip...kejap-kejap termenung, pastu sambung taip lagi..pastu habis di delete semuanya..pastu dia taip balik..pastu menung..pastu delete..haha.


Dekat sejam baru beliau kata..okey dah siap!


Aku ajar dia camne nak auto publish supaya entri tu di post hari ini.


Dan hasilnya....







Tu....


Entri kat bawah tu.


Aku baca pun nak tergelak dulu. Punya lama duduk depan lappy..banyak tu je dia taip? hehe..


Tapi apapun itu adalah entri yang sangat berharga.


Walau ayat tunggang terbalik. Tatabahasa pun tak berapa nak markah penuh..


Aku tahu...semua ayat tu lahir dari hati dia yang ikhlas.


Semua kata-kata tu hanya untuk aku..


Isterinya yang terchentaaaa...


Gitu kekdahnya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...