MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Saturday, August 6, 2011

ALHAMDULILLAH...DAH LULUS INDUKSI



Alhamdulillah....hari baik bulan baik cenggini aku terima satu berita gembira.



Aku dah lulus kursus induksi!!





Yeay!!

Walaupun jawab soalan ujian macam hape, tetapi berkat mengendong anak dalam perut masa pergi kursus..lulus jugak akhirnya. Heh.


Sekarang ni tinggal nak tunggu result interview SPP jek. Kes aku ni pelik sikit, induksi dulu baru pergi interview. Biasanya orang pergi interview dulu baru pergi induksi. Ni semua gara-gara insiden petaka hari tu la. Boleh baca di sini.

Tapi takpe..bulan lepas aku dah dipanggil sekali lagi ke interview SPP untuk lantikan tetap. Dan alhamdulillah aku dapat jawab semua soalan interviewer dengan baik. Siap baby tendang-tendang perut masa tengah interview tu.

Baby bagi jawapan kat mamanya kot.


Heh.

2 comments:

  1. bestnya dah lulus kissm.. boleh tak bgtau cmner caranya nak buat permohonan kissm?

    ReplyDelete
  2. Hai Miss Sunshine...tentang induksi tu ekceli kerani sekolah yang uruskan permohonannya. Cuma adalah satu masa tu kerani panggil ke pejabat untuk isi borang..mana dia dpt borang, hantar borang kemana tu semua saya tak pasti pulak..sy cuma isi je, yang uruskan semua kerani sekolah.

    So cuba awak refer dgn kerani sekolah atau cikgu2 lama kat sekolah tu. Mungkin diorang boleh bantu.

    =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...