MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Friday, August 19, 2011

PERSIAPAN RAYA...0%


Adoi!!

Pusing kejap kepala bila pikirkan persiapan raya yang langsung tak bergerak lagi terutama untuk rumah sendiri kat Labuan ni.

Kuih raya sebijik pun takde.

Balang kuih pun ilek.

Sarung kusyen belum bercuci...kotor kot.

Langsir??? Hmmm...malas la nak berganti baru. Lantaklah walaupun langsir rumah kaler merah tapi sofa and karpet kaler ungu. Ada aku kesah? Haha.

Fening fening..

Sebelum-sebelum bukan keje aku menyiapkan rumah-rumah, sediakan kuih-kuih raya segala ni. Ha kali ni...galaslah kau tanggungjawab baru ni.

Jadi aku dah mula dah bisik-bisik kat telinga incik suami...jomlah pergi cari kuih raya, balang kuih ke apa yang patot. Suami biasalah...kita tanya panjang lebau, dia jawab...hurmmmm jek.


Setuju ke tidak ke aku pun tak tau.

Hadoi pusing..pusing kepala..

Nak mengemas rumah lagi...

Rumah pun dah serupa rumah spiderman dah aku rasa.

Haih!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...