MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 20, 2011

Kena Kurung Dalam Bilik. Waaaa!!


Buhsan ohh!!

Kena kurung dalam bilik dek incik suami.

Ops, jangan pikir lain pulak. Ini bukan dikurung berdua dalam bilik, tapi cuma aku sorang je kurung. Heh. Bulan-bulan puasa siang-siang hari ni janganlah cari pasal mengurungkan diri berdua-duaan dalam bilik dengan incik suami pulak ye..naya kau di situ nanti. Haha.


Ini ceritanya..

Aku dah berhari-hari dok mengajak incik suami sama-sama gotong-royong kemas rumah. Kata rumah dah persis rumah spiderman kannn..raya pun dah tak berapa lama je lagi, orang putih kata just around the corner..tapi rumah macam baru lepas pindah masuk. Horror!

Aku bukan tak boleh nak mengemas sorang-sorang. Sebenarnya pun best lagi mengemas sorang-sorang, takde siapa ganggu. Lalalalala mengemas sampai bersih. Tapi aku takut aku semputttt...doktor pun dah tak bagi buat keje berat-berat, tak boleh nak penat-penat, itu yang mintah khidmat bakti incik suami tu.

Dan nasib baik incik suami setuju.

Dengan syarat..





Aku duduk diam-diam dalam bilik, main la internet ke tido ke hapa ke.



Biar dia mengemas sorang diri. Tak tahu nak mula dari mana katanya bila mengemas secara duet gitu. Serabut.




Pulak daaahhhhh.


Jadi sekarang aku memang tengah bersiaran langsung dari dalam bilik yang pintunya dikunci *nasib kunci dari dalam, kalau dari luar??* sementara incik suami tengah bersilat dengan habuk sawang di luar nun.


Macam-macam bunyi aku dengar.

Ketang-ketung..tok tok tok..prangggg!!

Segala bunyi ada.

Hurmm takpelah...

Selamat mengemas Incik suami!!

=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...