MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Ya..Hari Ni Saya Vunguks!


Ya..sekarang ni bulan Ramadhan bulan yang mulia. Tak elok kalau nak memaki-maki mencarut bagai..Kurus pahala puasa kata orang.

Tapi aku tak fedulik, aku memang rasa nak maki-maki je hari ni. Bukan nak maki orang lain pun, tapi nak maki diri sendiri. Boleh??

Vunguks!!

Budus!

Heeeiiii...geram pulak aku dengan diri sendiri hari ni. Otak letak kat kepala lutut gamaknya. Eiiiii..nak je aku hantok kepala ke dinding batu tu biar berdarah berderai pun takpe. Gerammm!!

Cuba korang nilai sendiri budus ke tak budus aku hari ni..












Hari ni aku mengangkut katil size queen dari 2nd bedroom masuk master bedroom.

Seorang diri hokey. Incik suami takde, dia keje.

Lepas dah selesai angkut katil tilam segala, baru terasa penat, pastu baru teringat kat anak dalam perut.

Boleh??



Sekarang aku dah panik sebab baby macam tak gerak-gerak. Aku tak tahu dia tengah syok tido ke apa. Puas dah aku tepuk-tepuk perut kejut baby bangun...haramm!

Cuma aku dapat rasa perut aku masih denyut-denyut and tentiba tadi ada mild moving dalam perut.

Tadi pun aku dah call incik suami cerita segalanya..luckily aku tak kena tengking dek incik suami. Kalau tak ..memang padan muka aku.

Aku mintak izin suami untuk taknak puasa hari ni. Aku nak makan, nak minum susu...sebab selalunya baby akan cepat je buat aksi akrobatik bila makanan masuk perut.

Demimu anak....

Mama tak kisah bolos puasa sehari.

Tapi..pehlis pehlis pehlis...

Pehlis dancing dancing dalam perut mama sayang...

Hanya pergarakan baby je boleh buat aku lega.











Baby sayang.....maafkan mama.

=(

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...