MENARIK KALI INI...*KLIK UNTUK TAHU*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 17, 2011

DEMM! AKU JATUH CHENTA SAMA BAJU INI




Masa: baru kejap tadi.
Lokasi: Bilik tido
Aktiviti: Apa lagi nak buat dalam bilik tido kan? Tido la..keh keh keh.


Tentiba...

Kringggg kringggg *bunyi henfon, bukan ringtone sebenar*


Mr x: Hello, ini Puan Wan Nor Fadzlina ke?

Aku: Ye saya..

Mr x: Saya dari poslaju. Ada bungkusan untuk puan. Puan ada di rumah ke sekarang?

Aku: Ye, saya ada di rumah.

Mr. x: Saya ada di depan rumah puan sekarang.

Aku: Oh yeke? Errr kejap kejap okey.


Menggelabah bangun capailah towel mana yang sempat buat tutup kepala. Nasib baik pakaian proper..buatnya tengah menyeksi..naya!

Dalam berjalan nak bukak pintu tu hati ni terpikir-pikir jugak, bungkusan apa pulak yang sampai ni. Apa yang aku beli eh?


Lupa.


Bila dah sampai ke tangan sediri, laju-laju koyakkan bungkusan..rupanya..............
















Ini.

















Baju baby!!


Wah hensem kot baju ni.

Aku sendiri sampai dah lupa yang aku ada order rompers ni untuk baby.


Suka sangat rompers ni. Bagi aku smart. Kalau anak aku pakai nanti mesti nampak kacak bergaya persis abah beliau..*nak muntah silakan..hehe*


Tapi aku pelik jugak, biasanya kalau aku beli barang-barang baby online semuanya aku mintak deliver ke rumah famili di Ampang jek. Bukan apa, jimat duit postage. Huhu.

Tapi entah camne baju ni boleh terbabas sampai ke seberang laut pulak.

Takpelah..janji sampai ke tempat yang betul. Kalau hilang hanyut tengah laut China Selatan nun lagi naya kan?


Yang penting...aku suka rompers ni.

Suka bangat!!

Tak sabar nak sarungkan ke badan anak sendiri.


=)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...